Kodune treeningplaan (kevad 2020):

 

HARJUTUSED JA PÄEVIKUTE TÄITMINE ON TREENINGGRUPPIDEL ERINEV!

Täpsema info saad otse oma treeneri käest. 

 

1. Jooks 5 - 30 min.

2. Korralik võimlemine:

  • käteringid, puusaringid, põlveringid, päkaringid, randmeringid jne. (mõlemas suunas 20 - 30 korda)

3. Staatilised liikumised ja kiiremad liikumised

  • Väljaasted, külgasted, põlve- ja säärejooks, jala venitused: reis, säär, hüppeliiges, alaselg, joonejooksud jne.

4. Hüpped - kui võimalik trepil (ühel jalal, kahel jalal), kui treppi ei ole kasuta takistusi, millest üle hüpata.

5. Soorita iga päev 5 erinevat harjutust videost ja tee kolm seeriat, harjutuste pikkused 30 sekundit:

22 liikumis- ja koordinatsiooniharjutust  

6. Palli valdamine - vähemalt neli korda nädalas

  • ülevalt sööt 10min: vastu seina või abilisega, erinevad kaugused. 
  • alt sööt 10min: vastu seina või abilisega, erinevad kaugused. 
  • ülevalt sööt lamades rinnalt: 50 -100 korda. 
  • lisaks harjuta ühe käega söötmist, nii alt kui ka ülevalt. Saad seda sooritada samuti vastu seina ja enda kohal/juures.
  • ülevalt sööt, vastu seina, istudes 50 korda.

 

Kui on abilisi (ema, isa, õde, vend), siis kasuta abi ära!

7. Vali kord päevas ka mõni harjutus Audentese noortekoondise kavast:

NK treeningkava leiad SIIT

8. Venitused

9. Treeningu lõppedes täida ära virtuaalne treeningpäevik (kontroll toimub iga päev):

VIRTUAALNE TREENINGPÄEVIK

10. Täida ära paberkandjal treeningpäevik (nädala ülevaatest foto treenerile messengeri, esitamine iga reede)

11. Videopäevik: vaata treeningvideod treeningutest üle ja saada treenerile messengeri.

Videopäeviku ettekandmine/saatmine treenerile esmaspäev, kolmapäev, neljapäev, reede.

 

Lisaks kõigele: kui saad väljas päeval liikuda - liigu kindlasti (kõnni, jookse, sõida rattaga).

Jääb väheks, kui ainult korra päevas natuke sörgid või rattaga sõidad.

Kindlasti pead 70% treeningplaani täitma.

 

Kohustuslikud treeningpäevad on esmaspäev, kolmapäev, neljapäev, reede.

Kui teed ka teistel päevadel ja sellest treenerile teada annad, oled väga tubli.

Õues treenimisel väldi teisi inimesi. Lubatud vaid koos oma pere liikmetega.

 

Me usume Sinusse!

 

Küsimuste korral helista, kirjuta.

 

Treeningpäevikute (treeningpäevik vihikus, virtuaalpäevik, videopäevik) täitmine on kohustuslik. Selleks on meil tulemussüsteem.

Iga teatud aja möödudes lööme tehtu kokku ja paneme tulemused tabelisse.

Koduõppe lõppedes premeerime tublimaid.

 

Materjal:

Lisaks kasuta messengeris saadetud materjale, et treeningud oleksid sisukamad.

 

Harjutuste õppelingid:

Palju huvitavad leiab ka youtube'st otsides. Sisesta näiteks otsingusse: home workout volley